Wat 505 mensen zeggen over Zuid55
Eten | |
Service | |
Sfeer |
Super lekker gegeten
Ons tweede bezoek was de zekere bevestiging.
Alles klopte. Exclusieve gerechten begeleid door bijzonder originele wijnen.
Het tomaten voorgerecht : diepvolle tomatensmaak zoals vroeger, in al zijn eenvoud grandioos. De patanegra, welke chef creëert zoiets : op een bodem van sangria gelei begeleid door fruitsm...
Ons tweede bezoek was de zekere bevestiging.
Alles klopte. Exclusieve gerechten begeleid door bijzonder originele wijnen.
Het tomaten voorgerecht : diepvolle tomatensmaak zoals vroeger, in al zijn eenvoud grandioos. De patanegra, welke chef creëert zoiets : op een bodem van sangria gelei begeleid door fruitsmaak en zure room. Top. En ga zo maar door tot en met het dessert. Verrassend.
We hebben oprecht genoten.
Eén bemerking toch : de (nochtans voortreffelijke) champagne werd niet aan tafel uitgeschonken, maar in het glas aangebracht. Beetje jammer.
Met onze dank aan het ganse team.
MC
Super eten maar dat wist ik al en top bediening , heel lekkere wijnen , heel klein minpuntje , wijn per glas redelijk prijzig . Maar dat is een eigen keuze dan ook .
Geen prijs kwaliteit te simpel voor restaurant,
Op het eten niks aan te merken, maar op het einde zo rond 15u30 kregen we plots de rekening zonder vragen
Dit wou zeggen hoepel op, ook niemand meer gezien om ons te bedanken … zeker een minpunt
Plattegrond Alle restaurantdeals in Brugge e.o.
Over Zuid55
Keuken: Modern
Restaurant Zuid 55 is gelegen aan de rand van het prachtige Brugge. Daar staan Frederik en zijn team klaar om u warm te verwelkomen in hun gezellige en trendy restaurant.
De keukenbrigade gebruikt seizoensgebonden producten uit de directe omgeving. Met deze lokale producten weet de chef de gasten telkens keer op keer te verrassen. De borden zijn een streling voor het oog, die mogelijks kunnen worden vergezeld door een aangepaste wijn. De wijnliefhebbers kunnen zich vinden in een mooie en uitgebreide wijnkaart.
Kortom: het is er heerlijk tafelen!
Met enige ontgoocheling heb ik uw opmerking mogen lezen. Ik was de dienstdoende kelner en heb jullie tafel bediend. Op de website alsook op de menukaarten staat dat wij de zaak sluiten om 16u. dit om de rustperiode van het personeel te garanderen gezien wij terug met de glimlach moeten paraat staan op 18u. Alle tafels die nog geen rekening hebben gevraagd geven wij 'spontaan' de rekening rond 15u45. Op de kassa heb ik gezien dat jullie de rekening vereffend hebben om 15u48. Wij bieden de rekening spontaan aan, zonder enige negatieve bedoeling onzentwege. Onze excuses dat u zich hieraan zou gestoord hebben. Dit wou zeker niet zeggen hoepel op.... ik werk in een hospitality sector al meer dan 40 jaar en verwen graag elke klant met de nodige aandacht en zorg. Jammer dat u dit zo gevoeld hebt. Ben ook ontgoocheld dat u over de rest van mijn diensten aan tafel weinig overgehouden hebt. Op het moment dat u de zaak hebt verlaten was ik een 5-tal minuten achteraan bezig nieuwe voorraad wijn klaar te zetten, dat dit echter samen viel met jullie vertrek vind ik ook jammer. Normalitair probeer ik alle klanten nog te bedanken bij het naar buiten gaan maar dit lukt mij -helaas- niet altijd. Ik zou willen eindigen met excuses maar toch verveeld met deze opmerking. Dit strookt totaal niet met mijn aard en mijn inzet in de horeca. Zulke éénzijdige berichten doen zeker geen deugd. Prettige weekend verder en misschien een stille hoop om jullie nog te mogen verwelkomen in Zuid55 in de toekomst.