D'Hoeve

Frans | €€ | Menu
8,4 (193 reviews)
94% aanbevolen

Wat 193 mensen zeggen over D'Hoeve

8.4 Gebaseerd op 193 reviews. 94% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Week van het restaurant"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Onze eerste kennismaking met het restaurant en alles is perfect verlopen .
Zeer vriendelijk ,goede bediening , zeer lekkere menu . Voor herhaling vatbaar !

Coppens Eric op 27 november 2016

"aan het eten zijn we niet toe gekomen"
3.3 Keuken 6 | Service 2 | Sfeer 2

Tja, niet zo'n leuke ervaring ... Op voorhand gereserveerd voor een zondagse lunch. Eenmaal aangekomen hebben wij (letterlijk) een kwartier in de deuropening gestaan. Dan maar in de tuin op zoek naar personeel ... We waren met 4 ipv. 2. Dat moest dan nog eens aan de bazin gevraagd worden. Uiteindelijk was er gee...

Lees hele review

Tja, niet zo'n leuke ervaring ... Op voorhand gereserveerd voor een zondagse lunch. Eenmaal aangekomen hebben wij (letterlijk) een kwartier in de deuropening gestaan. Dan maar in de tuin op zoek naar personeel ... We waren met 4 ipv. 2. Dat moest dan nog eens aan de bazin gevraagd worden. Uiteindelijk was er geen plaats in de tuin (wat kan) en werden we meegenomen naar de donkerste hoek van het restaurant. Goed, we kregen de kaart, geen vraag, geen uitleg .... 'Wenst U nu al een aperitief ?' Correcte vraag ! 'Ja graag al een glaasje rode huiswijn'. 'Ineens een fles dan ?' 'Euh nee, ik weet niet wat de anderen gaan doen, dus graag al een glaasje' 'Ah, ... dus een glaasje en geen fles ?' 'Ja, een glaasje en geen fles (ik spreek toch correct Nederlands?)'. Het enige bejaarde trio in het restaurant besloot dan nog de voordeur te sluiten waardoor ik amper nog de kaart kon lezen. Na nog eens 5 min. wachten was voor mij de kous af. Ik heb me zelden zo niet welkom gevoeld in een restaurant. Van een restaurant dat zoveel stijl en standing pretendeert, had ik iets meer verwacht. Het eten ? Tja, aangezien we opgestapt zijn, geen idee.

Dirk op 01 augustus 2016

"eveneens gemengde gevoelens"
6.7 Keuken 6 | Service 6 | Sfeer 8

wij kwamen met 4 personen speciaal op de middag voor de lunch van 24,50 € zoals aangegeven bij Restaurant Week, maar kregen een "een restaurantweek menu à 29,50 €" wat een meerprijs van 5 €/per persoon was.
Het eten was lekker, vooral het voorgerecht, maar de porties van het hoofdgerecht waren werkelijk uiterst m...

Lees hele review

wij kwamen met 4 personen speciaal op de middag voor de lunch van 24,50 € zoals aangegeven bij Restaurant Week, maar kregen een "een restaurantweek menu à 29,50 €" wat een meerprijs van 5 €/per persoon was.
Het eten was lekker, vooral het voorgerecht, maar de porties van het hoofdgerecht waren werkelijk uiterst miniem. Voor het aperitief bestelden wij o.a. 2 Ricards en vroegen daarbij een beetje water wat bij Ricard niet ongewoon is. In de plaats van een klein karafje kregen wij ongevraagd 2 flesjes Chaudfontaine die daarenboven aangerekend werden à 2,50 €/flesje.
zondag 5 juni 2016

piet.vb op 06 juni 2016

"Gemengde gevoelens"
5.3 Keuken 6 | Service 5 | Sfeer 5

Het restaurant leek op het eerste gezicht vrij knus tot we onze plaats toegewezen kregen in een apart kamertje waar ik het persoonlijk moeilijk mee heb om niet tussen de gezellige drukte te mogen zitten. Misschien een gevolg dat we 'slechts' klanten waren van de restaurant week. Er werd ons gevraagd wat te drinken a...

Lees hele review

Het restaurant leek op het eerste gezicht vrij knus tot we onze plaats toegewezen kregen in een apart kamertje waar ik het persoonlijk moeilijk mee heb om niet tussen de gezellige drukte te mogen zitten. Misschien een gevolg dat we 'slechts' klanten waren van de restaurant week. Er werd ons gevraagd wat te drinken als aperitief en we kozen elk voor een glas witte wijn waarop ze prompt de reeds aanwezige wijnglazen van tafel wegnam, wat ik heel raar vond, net alsof we gans onze maaltijd het met onze aperitiefwijn zouden moeten doen en blijkbaar bleek dit achteraf eveneens zo over te komen toen ik om de wijnkaart vroeg als ons voorgerecht reeds op tafel stond. Dan kon het blijkbaar niet rap genoeg gaan om een wijn te kiezen uit een wel zeer uitgebreide wijnkaart. De gastvrouw was achter mijn rug steeds mijn bord aan het bepotelen terwijl ik een geschikte wijn opzocht met de vraag of ze het niet terug moest opwarmen alhoewel het bord zeer warm was en dus helemaal niet nodig was. Vooraf waren er een viertal hapjes, basic, maar daarom zeker niet slecht. Het voorgerecht (tongrolletjes met krab en groene asperges) was zeer lekker, het hoofdgerecht dan (gelakte kwartel met jeneverbessensaus) 2 halve kwarteltjes op een tandenstokertje, ZEER miniem met een streepje groentjes, eveneens ZEER miniem en geen enkele vorm van aardappelen, pasta of rijst te bespeuren. Bovendien was deze schotel, in tegenstelling tot het voorgerecht, aan de koude kant. Nagerecht (klein bolletje ijs in een soort aardbeiensausje met een boudoirke en op de rand enkele half doorgesneden aardbeien) op zich niet slecht maar helemaal niet meer van deze tijd. De bediening, tja, een gastvrouw die zich voortbewoog op sloffen en met alle respect, een beetje buiten proporties, maar dan kan je daar zich beter naar kleden. De gangen kwamen naar onze mening veel te vlug zodat we hen moesten intomen en kregen dan te horen dat we gehaast zouden moeten zijn, alhoewel niemand van ons nog maar enigszins die indruk heeft gegeven, laat staan dat gezegd te hebben, vreemd. Bij de bediening merk je soms dat ze lijken naar een hoger niveau te willen gaan, maar dat wordt dat op een andere manier dan weer teniet gedaan, het eten heeft zijn ups en downs. Ook raar, op iedere tafel staat een open flesje San Pellegrino en wordt dan in het glas geschonken zonder dat men erom vraagt, of je nu bruis of plat water wilt, San Pellegrino zal het zijn. Ik dacht misschien is dit inbegrepen, maar neen, wordt wel degelijk aangerekend. De dranken over het algemeen vind ik ook iets aan de dure kant net als de voorgestelde suggesties als extra gang. Dus samengevat, gemengde gevoelens bij dit toch wel eigenaardig restaurant.

Patrick de Clercq op 05 juni 2016

6.7 Keuken 9 | Service 7 | Sfeer 4

Het eten in D'Hoeve was heel lekker. Proficiat voor de kok.
Voor de drank werd goed doorgerekend.
Jammer genoeg zaten wij die avond helemaal alleen in het restaurant, wat dus minder gezellig is

Martine De Pau op 03 juni 2016

Plattegrond Alle restaurantdeals in Sint-Martens-Leerne e.o.

Toon telefoonnummer

Over D'Hoeve

Keuken: Frans

Restaurant D'Hoeve ligt in Sint-Martens-Leerne. Vlakbij het Kasteel Ooidonk ligt D'Hoeve, het restaurant van Thiery en Nicole Slock. Zoals het slot bezoekers lokt met zijn grandeur en statige chique, zo staat het Restaurant D'Hoeve bekend om zijn waardige stijl en verfijnde keuken.

Aan de voorgevel van D'Hoeve  vallen de in druiventros gesnoeide buxusstruiken op. Ze zijn een voorafspiegeling van wat het hele restaurant typeert: oog voor detail, landelijke stijl, kwaliteit. Je kan aperitieven in het salon; je dineert aan mooi aangeklede tafels in een smaakvol interieur. Bij mooi weer kun je eten op het Provençaals geïnspireerde terras.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Sint-Martens-Leerne e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden