Hippocampus

Belgisch, Frans | €€€
8,8 (230 reviews)
97% aanbevolen

Wat 230 mensen zeggen over Hippocampus

8.8 Gebaseerd op 230 reviews. 97% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Diner bij Hippo Campus"
8.7 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 8

Eten was erg lekker, vriendelijke en correcte bediening. Extra gang tegen meerprijs aangeboden gekregen. Was een mooie aanvulling van het menu.
Lekkere wijnen bij elk gerecht.
We hebben er van genoten. Wij komen zeker terug.

Sabine van Deursen op 01 juni 2019

"Super ervaring"
9.3 Keuken 10 | Service 9 | Sfeer 9

Ongelofelijke ervaring in een prachtige omgeving

Slegers Marc op 30 mei 2019

"top avond"
9.7 Keuken 9 | Service 10 | Sfeer 10

prachtige locatie, stijlvol interieur, correcte en zeer vriendelijke ontvangst.
Heel uitgebreide wijnkaart, heel vlotte bediening.
Lekkere en mooi gepresenteerde gerechten.
Een aanrader

Riet Engelen op 21 februari 2019

"Fijne parel in de Kempen"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Verfijnde keuken, mooie locatie...we hebben er héél lekker gegeten. Bediening is af! Al jaren een gevestigde waarde in de streek...

Ann Vanlommel op 14 februari 2019

10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Zeer mooi kader,zeer professionele bediening.Er werd rekening gehouden met personen die geen vlees of vis lusten ...zeker een aanrader!

Jesmina Ceyssens op 02 december 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Mol-Wezel e.o.

Toon telefoonnummer

Over Hippocampus

Keuken: Belgisch, Frans

In Restaurant Hippocampus ligt de nadruk op fijn dineren. De statige witte villa werd gebouwd rond 1900 en gedurende tientallen jaren bewoond door de managers van de plaatselijke 'Vieille Montagne' fabriek. Hippocampus is een klasse-hotel, uniek in de omgeving Mol, Lommel, Balen.

Op koude winterdagen heet het vuur in de open haard u welkom. Op mooie zomerdagen dineren gasten op het terras waar ze genieten van de prachtige vijver waarin lelies zich van hun beste zijde laten zien.

Uw gastheer én chef Francis Scheyvaerts gebruikt voor zijn gerechten een selectie van de meest verse ingrediënten, bij voorkeur afkomstig uit de regio. Eén van zijn specialiteiten is gestoomde snoekbaars met marmelade van tomaten en een pesto van basilicum, gebakken Kempense kwartel met zwarte-bessen saus, en geglaceerd rood fruit met lavendelhoning en vanille-ijs.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Mol-Wezel e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden