Hippocampus

Belgisch, Frans | €€€
8,8 (230 reviews)
97% aanbevolen

Wat 230 mensen zeggen over Hippocampus

8.8 Gebaseerd op 230 reviews. 97% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Hippocampus 30 nov"
9.7 Keuken 9 | Service 10 | Sfeer 10

Super lekker gegeten en super vriendelijke bediening!

Kim op 01 december 2018

"Lekker gegeten"
9.3 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 8

Menu van de week van het restaurant: elke schotel, ook het supplementaire tussengerecht waren heel lekker. De moeite waard !

Jean Pauwels op 30 november 2018

"restaurantweek"
8.7 Keuken 10 | Service 9 | Sfeer 7

Goede ontvangst bij onthaal, vriendelijk en attent
heel fijne gerechten van het begin tot het einde en de borden mooi versierd met oog voor detail
Zeker en vast voor herhaling vatbaar

Ria Janssens op 25 november 2018

"Een heerlijke verrassing!!"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Hier gisteren gaan eten, wij waren aangenaam verrast, zeer gezellig, vriendelijk personeel en super lekker gegeten!!!! Een aanrader

De Bie Peggy op 27 september 2018

"Prachtig kader met voorteffelijke bediening en super diner."
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

ZIE TITEL RECENSIE;
Deze ervaring wens ik nog veel mensen toe.

Schoeters Vic op 14 juni 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Mol-Wezel e.o.

Toon telefoonnummer

Over Hippocampus

Keuken: Belgisch, Frans

In Restaurant Hippocampus ligt de nadruk op fijn dineren. De statige witte villa werd gebouwd rond 1900 en gedurende tientallen jaren bewoond door de managers van de plaatselijke 'Vieille Montagne' fabriek. Hippocampus is een klasse-hotel, uniek in de omgeving Mol, Lommel, Balen.

Op koude winterdagen heet het vuur in de open haard u welkom. Op mooie zomerdagen dineren gasten op het terras waar ze genieten van de prachtige vijver waarin lelies zich van hun beste zijde laten zien.

Uw gastheer én chef Francis Scheyvaerts gebruikt voor zijn gerechten een selectie van de meest verse ingrediënten, bij voorkeur afkomstig uit de regio. Eén van zijn specialiteiten is gestoomde snoekbaars met marmelade van tomaten en een pesto van basilicum, gebakken Kempense kwartel met zwarte-bessen saus, en geglaceerd rood fruit met lavendelhoning en vanille-ijs.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Mol-Wezel e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden