da Costa

Fusion, Frans, Modern | €€€ | Menu
8,7 (496 reviews)
98% aanbevolen

Wat 496 mensen zeggen over da Costa

8.7 Gebaseerd op 496 reviews. 98% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

8.0 Keuken 10 | Service 7 | Sfeer 7

Zeer lekkere smaakcombinaties,erg verfijnd.Bediening sympathiek,maar erg langzaam doordat 2de kok plots ziek was geworden.
Sterke aanrader.

Robert Vervloet op 25 juli 2020
Geverifiëerd

7.0 Keuken 10 | Service 6 | Sfeer 5

Het eten was super zoals in een sterren restaurant.
Bediening kan beter maar voor een beginnend restaurant (zaalpersoneel was nieuw) zeker ok.

Filip simons op 22 juli 2020

"Viel tegen"
4.7 Keuken 5 | Service 3 | Sfeer 6

we keken enorm uit naar dit restaurant, je krijgt ook niet zomaar een 8,9. Plus, bij ex-kok van Pure C bouw ja zekere verwachtingen op. Echter, de bediening heeft ons zo teleurgesteld dat we hier niet meer terug zullen komen. Ik had om te beginnen doorgegeven bij de online reservatie dat ik geen visgerechten eet. He...

Lees hele review

we keken enorm uit naar dit restaurant, je krijgt ook niet zomaar een 8,9. Plus, bij ex-kok van Pure C bouw ja zekere verwachtingen op. Echter, de bediening heeft ons zo teleurgesteld dat we hier niet meer terug zullen komen. Ik had om te beginnen doorgegeven bij de online reservatie dat ik geen visgerechten eet. Het verbaasde me dat ik alsnog een visgerecht als voorgerecht kreeg voorgeschoteld. Ik heb er niets van gezegd en heb het flink opgegeten, hoewel met lange tanden. Toen ik hoorde dat een van de volgende gerechten met zalm was, heb ik nagevraagd of ze tenminste hiermee rekening hadden kunnen houden. Ik kreeg als antwoord "heeft u dat gemeld toen u binnen kwam?". Ik geef altijd netjes op voorhand door op mail dat ik geen visgerechten eet, doch dit was de eerste keer dat het personeel verbaasd was dat ik het niet nog eens had gemeld. Bij alle andere restaurants, weet de bediening op voorhand perfect welke tafel speciale aanpassingen heeft en komt de vraag "wie van jullie had liever geen visgerechten?" van het personeel zelf. Ik verwacht dit zeker van het niveau dat dit restaurant wenst na te streven. Soit. Toen ze reeds hapjes aan het serveren waren hebben wij zelf moeten vragen naar water. Toen bleek dat iedereen al wijn uitgeschonken kreeg, viel onze frank dat er niet aan ons gevraagd was of we het wijnarrangement wilden. Ok, dat hebben we dan ook zelf gevraagd. Ik had zelf geen wijn, dus wilde ik een extra cocktail. Na zeker 20min genegeerd te zijn geweest door de bediening heb ik de cocktail besteld. Een halfuur later had ik nog steeds geen cocktail. Ik roep iemand om hen te herinneren aan de cocktail "oh ja, juist, ik zal hem zo dadelijk maken". Ik heb de cocktail nooit gezien, heb er ook niet meer achter gevraagd. Hoefde voor mij niet meer. De bediening was ook bijna een gerecht over geslagen, we moesten hen er zelf op wijzen welk arrangement (5 gangen) we hadden en dat we nog niet aan het hoofdgerecht zaten. Nog enkele details: we zaten zeker geen 1,5meter van de mensen naast ons. Was eerder 60cm. Het bestek moesten we doorheen alle gangen bijhouden. Lijkt me ook raar voor een restaurant van dit niveau. De bediening was in het algemeen niet alert en is er niet op getraind om de klanten een zorgeloze "voetjes onder tafel" avond te bezorgen. We hadden het gevoel dat we het vergeten tafeltje hadden. Al bij al, eten was ok, ook niet echt de score waard, als we echt heel eerlijk zijn.

BT op 22 juli 2020
Geverifiëerd

8.7 Keuken 10 | Service 9 | Sfeer 7

Vriendelijke bediening,zeker van de maitre. “Machine” moet nog wel een beetje ge-olied worden 🙂. Bedrag van de totaalafrekening viel een beetje tegen, maar was correct. Al bij al een goede ervaring, hoewel qua prijs toch een beetje aan de hoge kant. Zeker geen spijt van gehad!

Paolo op 21 juli 2020
Geverifiëerd

8.3 Keuken 9 | Service 8 | Sfeer 8

Eten was super lekker ,we vonden het alleen een beetje spijtig dat het allemaal zeer lang duurde, maar zeker een aanrader.

Patje op 20 juli 2020
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Antwerpen e.o.

Toon telefoonnummer

Over da Costa

Keuken: Fusion, Frans, Modern

David da Costa is sinds september 2019, eigenaar van een splinternieuw restaurant in Antwerpen. Vanaf zijn eerste bijbaan wist hij al dat koken echt zijn passie was. Begonnen als hulp in de keuken en nu zijn eigen restaurant. Dit is ook niet zomaar zo gekomen, David heeft namelijk ervaring opgedaan bij onder andere de Lindehof**(Nuenen), Pure-C**(Cadzand), Vane Restaurant (Eindhoven).

In zijn eigen restaurant neemt het ambitieuze koppel je mee op reis naar nieuwe smaken en combinaties. Zo vertaalt hij de Aziatische keuken en komen de Marokkaanse Roots van zijn vrouw terug in het menu!

Restaurant da Costa is een parel die nog niet iedereen ontdekt heeft, reserveer nu snel en geniet van een culinaire ervaring!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Antwerpen e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden