Hotel-Restaurant Hippocampus

Belgisch, Frans | €€€
7,7 (9 reviews)
78% aanbevolen

Wat 9 mensen zeggen over Hotel-Restaurant Hippocampus

7.7 Gebaseerd op 9 reviews. 78% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Voor herhaling vatbaar!

petra op 23 oktober 2021
Geverifiëerd

6.0 Keuken 5 | Service 10 | Sfeer 3

Sanitair laat te wensen over, eten is niet slecht maar niet in verhouding tot de prijs. Kamers zijn zeer basic, de tijd heeft hier stil gestaan. Weinig luxueus en dat verwacht je wel voor dat geld. Ontzettend slechte kussens, zeer gehorige kamers (zeker wanneer je recht tegenover de ontbijtkamer slaapt) en ontbijt i...

Lees hele review

Sanitair laat te wensen over, eten is niet slecht maar niet in verhouding tot de prijs. Kamers zijn zeer basic, de tijd heeft hier stil gestaan. Weinig luxueus en dat verwacht je wel voor dat geld. Ontzettend slechte kussens, zeer gehorige kamers (zeker wanneer je recht tegenover de ontbijtkamer slaapt) en ontbijt is basic. Heel erg basic. De mensen die er werken doen het wel met passie, daar zal het niet aan liggen. Maar voor 400€ is dit echt ongezien! Ik kom hier niet meer terug.

Me myself and I op 15 oktober 2021
Geverifiëerd

"2 keer betalen"
5.3 Keuken 8 | Service 1 | Sfeer 7

Ik heb dit als cadeaubon voor mijn broer en zijn echtgenote gekocht. Ze waren heel blij met alles, maar hebben de ganzen overblijf moeten betalen, een 2de keer omdat ik het op voorhand geregeld had.

Philippine op 09 oktober 2021
Geverifiëerd

9.7 Keuken 9 | Service 10 | Sfeer 10

Lekker eten, mooie locatie en zeer vriendelijke service.

RAFAEL Winkelmans op 09 oktober 2021
Geverifiëerd

"Lekker uit eten"
7.0 Keuken 7 | Service 7 | Sfeer 7

Het eten was heel lekker, mooi verzorgd. Ontbijt was opnieuw lekker, maar niet verrassend. Badkamer = breukstijl met rest van het hotel. Dat vond ik wel jammer. Slechte kussens.
Vriendelijke bediening.

Fieke op 03 oktober 2021
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Mol-Wezel e.o.

Toon telefoonnummer

Over Hotel-Restaurant Hippocampus

Keuken: Belgisch, Frans

Restaurant Hippocampus ligt gelegen in een prachtige villa uit begin 20e eeuw. Een avondje luxe dineren staat in dit restaurant voorop. In dit restaurant serveert uw chef en gastheer Francis Scheyvaerts gerechten bereidt met de meeste verse ingrediënten uit de regio.

In het restaurant hangt een ontspannen sfeer, die in de wintermaanden wordt versterkt door de open haard, en in de zomer door de zon op het terras. Het restaurant is klassiek ingedeeld, waarbij de witte en grijze tonen overheersen.

Wilt u ook voordelig en lekker kennismaken met de geweldige keuken van Restaurant Hippocampus?

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Mol-Wezel e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden